Postanowiłeś schudnąć. Nie ma znaczenia, czy to 10 kilogramów, czy 50 kilogramów, wyzwanie jest równie wielkie. Gratulujemy decyzji i jesteśmy z Tobą w tej podróży, w której masz okazję udowodnić, że jesteś w stanie osiągnąć wszystko, co zamierzasz. Oprócz przejścia na zbilansowaną dietę, wdrożenia rygorystycznego programu ćwiczeń i przyjęcia Ideal Slim zdrowego stylu życia, pamiętaj, że są inne rzeczy, które możesz zrobić. Sprawią, że Twój proces będzie łatwiejszy, a rezultaty będą znacznie szybsze i bardziej motywujące. Uzbrój się więc w odpowiednią broń i nie trać z oczu zamierzonego celu.

Piękna skóra powyżej 40 lat – Właściwa pielęgnacja!

W starszym wieku , skóra potrzebuje różnych potrzeb niż w młodszym wieku – ale nawet wtedy , to może być gładka i atrakcyjny . Jednakże , to wymaga odpowiedniej opieki. Wielu , nawet w wieku 40 lat, czuje młody , żywy, dopasowanie i energiczny . Do tego , aby być widoczne na naszej skórze, jak dobrze jest zachować szczególną ostrożność potrzebne jak te pierwsze zmarszczki pojawiają się w wieku 40 lat, skóra traci swoją elastyczność i staje się sucha. To jest , gdy czas przychodzi do uruchomienia w prawo odprężyć program. Przyczyny starzenia się skóry. Jako kolagenu produkcji w tym skóry spowalnia i istniejących kolagen jest podzielone na dół, zmarszczki
Czytaj więcej...

Zadbaj o skórę dojrzałą

Dojrzała skóra ma trzy cechy , które wymagają , aby być skierowana podczas opieki i profilaktyki. Jak się skóry wieku , z włókien , które prowadzą do skóry mocno stać się słabsze , komórka regeneracja spowalnia, i że naskórek staje się cieńsza i cieńsza, dzięki czemu the skóra jest bardziej przezroczyste . Tłuszczowa tkanka pod na skórze mogą również stać się cieńsze, więc skóra może stać się luźniej i ugięcia w tych wcześniej ładnie „ wypełnione ” części . Jako elastyczność w tym skórę spada , mimicznych zmarszczek także stać się bardziej widoczne , a głębiej . Pierwszym z nich jest suchość w tej skórze: jak ze skóry wieku ,
Czytaj więcej...

Cukrzyca i niepełnosprawność

W jaki sposób pomoże radom i powiernikom osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności? Dla osób, które już są chore, zapytaj przedstawicieli SHE, jest to ważny port docelowy. Twoim zadaniem jest reprezentowanie interesów osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, doradzanie im, a także pytania, które należy zadać: Jak uporządkują pracownicy i pracownicy ze swoją chorobą? Potrzebujesz lub chcesz skontaktować się z grupami samopomocy? Czy z cukrzycą może żyć dobrze, czy też wspierają w kontynuowaniu terapii? Rebecca Hellwege, odpowiedzialna za głównego przedstawiciela SHE w Stowarzyszeniu Zawodowym Służby Zdrowia i Opieki Społecznej (BGW), wie, jak pomóc wyglądać: „Możemy stworzyć pokoje ze słońcem – dla tych, którzy w spokoju jej strzykawki do insuliny chcą. może w
Czytaj więcej...

Weekendowe odchudzanie

Kto po zdrowym tygodniu w weekend nieskrępowany biesiadowanie i sobie z frytkami i tłustymi potrawami, od czego długo zależy. Według badań przeprowadzonych w University of Texas Medial Center zablokowano mianowicie w tłuszczach nasyconych kwas palmitynowy, który do około trzech dni zawierał hormon leptyny, to uczucie sytości do regulacji, a metabolizm do kontroli. Tym, którzy uprawiają sport tylko w weekendy, żyją zdrowo “Weekend-wojownik” Nawet ci, którzy uprawiają sport tylko w weekendy, żyjąc zdrowo. Kto tak w piątek i sobotę niezdrowe odżywianie, z którym zapewne też w poniedziałek wciąż ma problemy, znów się nawróci. Więc już pół tygodnia! Korzystaj raczej w weekendy, aby w spokoju na rynku spacerować, w ten sposób warto
Czytaj więcej...

Rady na odchudzanie

„Kto trwały spadek, a nowa figura również zachowuje pragnienia, potrzebuje treningu siłowego. Każdy kilogram xtramuskulatur oznacza podstawowy wzrost przychodów o prawie 100 kcal / dzień. W przypadku treningu siłowego o 4 kg przyrost masy mięśniowej, to o prawie 400 kcal więcej podstawowego tempa przemiany materii (co odpowiada około 45 minutom jazdy na rowerze i całemu dniu). Trening wytrzymałościowy służy utracie wagi na drugim miejscu. W najlepszym przypadku trenujesz cztery razy w tygodniu: dwa razy zwykły trening siłowy, raz siłowy połączony z interwałami, raz czysto wytrzymałościowy. Twoje jednostki powinny, najlepiej trenera tak skonstruowanego, aby występowały siła, wytrzymałość, szybkość, zwinność i koordynacja. Trening siłowy jest jednak priorytetem. ” Głód? Nie, dziękuję !
Czytaj więcej...